30/3-11

Så irriterande att det första inlägget jag gjorde försvann! *Morr* Men i allafall som jag sa igår så har jag idag varit hos barnmorskan , det gick superbra!! Fick en massa bra information och sånt som är bra att veta :) Sedan fick jag en tid för det första ultraljudet som ja kommer göra i Maj, och det som är lite läskigt är att det ska göras fredag den 13 , men istället för att göra det till en otursdag för mig så kommer jag göra det till min turdag :) och så ska jag till bm igen i slutet på April.

Nu ska jag ställa mig och laga mat, sedan vänta på att klockan ska bli 9 så jag kan möta mamma på tåget som kommer ifrån en kryssning. Sover hos dom i natt så kommer hem i morgon igen!

Hej hopp :)



Fick också denna bok med mig hem idag, som ska bli spännande att läsa :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0